IJS ISTANBUL JEWELRY SHOW (16-19 Abril 2025) Subvenció per a compradors

IJS ISTANBUL JEWELRY SHOW (16-19 Abril 2025) Subvenció per a compradors

 

IJS ISTANBUL JEWELRY SHOW, una de les 5 fires de joieria més importants del món, celebrarà la seva

57a edició del 16 al 19 d’abril, i hi podeu assistir com visitants amb una subvenció d’allotjament.

SUBVENCIONS PER AL COMPRADORS QUE VISITIN LA IJS (BUYER DELEGATION PROGRAM)

Podeu demanar la subvenció directament online, introduint les vostres dades al sistema (NOTA: tingueu en compte que les dades son rebudes directament per la Fira, no pel Col·legi):

INSCRIPCIÓ A LES SUBVENCIONS PER LA ISTANBUL JEWELRY SHOW
Cliqueu aquí
El programa consisteix en dues nits d’hotel i esmorzar en un hotel de 4 estrelles, el WOW Airport Hotel (a 5 minuts de la fira) per a dues persones en una habitació doble. Els participants podran recollir les seves acreditacions a la recepció de l’hotel.

  • Data límit per a la inscripció: 25 de març.

ELS MOTIUS PER VISITAR LA IJS

  • Més de 1.500 expositors de quinze països.
  • 33.000 visitants, un 40% d’ells provinents de 150 països estrangers.
  • Excel·lent plataforma per a trobar producte i proveïdors especialitzats, pont entre Occident i els proveïdors de l’Est i d’Àsia.

 

DESCOMPTES AMB TURKISH AIRLINES

Turkish Airlines és l’aerolínia oficial de la IJS, i per tant ofereix descomptes especials. Podeu accedir a ells visitant la pàgina Turkish Airlines – IJS (cliqueu aquí), i introduïnt el codi “049TKM25

En cas de dubtes podeu contactar amb atencio.colegiat@jorgc.org.

Més informació a la web de la fira – IJS Istanbul Jewelry Show.