
28 juny BANC SABADELL – TPV Smart “doble pantalla”
El Banc de Sabadell, partner institucional bancari del Col·legi, presenta el seu nou TPV Smart doble pantalla.
Es tracta d’un TPV molt gros, que té un gran avantatge per a les compres de joieria i rellotgeria: té una doble pantalla tàctil, una de les quals només és visualitzada pel client. Per tant, garanteix la confidencialitat i anonimat de la informació que introdueixi. A més, té altres avantatges importants:
a) Bonificació per a la botiga del 0,50 % de pagament en monedes estrangeres
Els no residents a la zona euro poden pagar amb la seva targeta amb la moneda del seu país: en aquest cas vosaltres guanyeu una bonificació extra del 0,50 %. El comprador sap així l’import exacte que se li carregarà i la comissió de canvi, i el comerç no assumeix cap cost.
b) Servei Tax Free
El TPV Smart doble pantalla permet emetre els documents de Tax Free, després de la captura automàtica de les dades obligatòries del Sistema DIVA. Aquest servei és gratuït per al Comerç. Tax Free proporciona als comerços informació desglossada de les seves vendes, i dóna publicitat a l’establiment pel fet de sortir en guies de compres, mapes de la ciutat, apps, etc.
Per a consultes o propostes a mida, parleu amb el vostre gestor Banc Sabadell o truqueu al 902 323 000.
