
20 febr. Subvenció per a visitants de la ISTANBUL JEWELRY SHOW (17-20 Abril 2024)
ISTANBUL JEWELRY SHOW, una de les 5 fires de joieria més importants del món, fa un canvi de dates important, en celebrar-se per primera vegada del 17 al 20 d’abril de 2024, de dimecres a dissabte.
Aquesta 55a edició espera rebre més de 33.500 visitants i comptar amb la participació de més de 1.500 empreses i marques de més de 140 països, sent la millor plataforma per a trobar productes i proveïdors especialitzats. De fet, Turquia és el tercer productor de joieria del món, i per la IJS passen el 80 % de les seves exportacions.
SUBVENCIONS PER ALS COMPRADORS QUE VISITIN LA IJS
Per afavorir la presència de visitants i compradors del mercat espanyol, InformaMarkets, la líder mundial en organització de fires i responsable de la IJS, ofereix l’International Buyer Delegation Program.
Com a novetat, aquest any podeu demanar la subvenció directament online, introduint les vostres dades al sistema:
INSCRIPCIÓ A LES SUBVENCIONS PER LA ISTANBUL JEWELRY SHOW
Cliqueu aquí
- Data límit per a la inscripció: 29 de març.
- Vàlid tant per a primers visitants com per a compradors que ja hi hagin assistit anteriorment.
- En el cas de que hi vulguin assistir dues persones, cada una de les dues persones que inclou la subvenció s’ha de registrar individualment utilitzant l’enllaç.
- En cas de dubtes podeu contactar amb atencio.colegiat@jorgc.org
DESCOMPTES AMB TURKISH AIRLINES